zondag 24 juni 2012




Een leuk initiatief om mensen achter een blog beter te leren kennen.

De regels voor deze award zijn;

Bedank degene waarvan je de award hebt gekregen.
Beantwoord de 10 vragen;

Wat is je favoriete dier?
Wat is je favoriete getal?
Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Facebook of twitter?
Wat is je passie?
Krijgen of geven?
Wat is je favoriete patroon?
Wat is je favoriete dag van de week?
Wat is je favoriete bloem?
Wat is je favoriete land?

Nomineer 10 nieuwe blogs en informeer ze dat ze de Sunshine Award ontvangen.
Chantal bedankt voor mijn eerste award. Door jou ben ik nu aan het bloggen. Ik hoop nog wel wat meer volgers te krijgen.
Mijn favoriete dier is de ijsbeer.
Mijn getal: 23 (geboren op 23 maart)
Ik drink graag Pepsi Max
Ben niet zo van de multi media. Praat nog graag face to face met mensen.
Mijn passie is toch wel mijn hobby kaarten maken.
Geven. Ik vind het heel belangrijk om voor mensen klaar te staan voor hen maar het geeft mezelf ook een goed gevoel.
Favoriete patroon: stippeltjes.
Favoriete dag is de donderdag. Dan hebben mijn beste vriendin Chantal, mijn hond Silkey en ik ladies night. Doen we al 10 jaar. Eerst lekker eten, even met de hond wandelen en dan tv kijken. Maar zitten meestal lekker te kletsen.
Mijn favoriete bloem is de Pion roos.
Favoriete land: Belgiƫ, leuke mensen en lekkere smoskes!

Ik heb de award aan Manuela gegeven.

2 opmerkingen:

  1. Ha ha. Ik dacht dus dat je favoriete dier een hond was. Morgen niet vergeten je kaart te bloggen voor het kleurenkaartenteam!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel , ik zal hem morgen plaatsen in me blog en bedankt voor je lieve reactie en idd net wat je zeg mantelzorger is niet makkelijk

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen