maandag 14 mei 2012

Graphic 45

 Foto: Ton Holtkamp Hobbyboerderij

Toen ik kaarten ging ontwerpen voor de Hobbyboerderij had ik nooit verwacht dat dit mijn specialiteit zou worden. Ik heb al met heel wat papierlijnen van Grahic 45 gewerkt en soms krijg je het papier voor je en denk je: wat moet ik er mee. De fantasie van de ontwerpster van dit papier is grenzeloos.
Vaak bekijk ik het papier meerdere dagen en dan komen de ideeën. Sinds korte tijd kijk ik ook regelmatig naar hun blog voor inspiratie. Ben je geïnteresseerd in meer voorbeeld kaarten van mij en mijn collega ontwerpers klik dan op de link van de hobbyboerderij en ga naar voorbeelden. Misschien zit er iets leuks voor je bij.

Kleine tip voor mooie babykaarten. De Little Darlings lijn van Graphic 45 is echt geweldig.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig papier heb je voor dit mooie kaartje gebruikt!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen